Çağrı Merkezi Ses Yalıtımı (Call Center)
Çağrı merkezleri, kurum ve kuruluşların haberleşmesini sağlayan, hizmet
verilen ürün hakkında soru yaşayan ya da aldığı siparişle ilgili danışmak
isteyen müşterilere destek veren kurumdur. Çağrı merkezlerinde, herkesin bir
anda konuşmasından kaynaklı ses karmaşası yaşanmaktadır ve sesler yankı
yapabilmektedir. Çağrı merkezleri, ses yalıtımı yapımının en gerekli olduğu
kuruluşlardandır. Ses yoğunluğunun oldukça fazla karmaşık ve kalabalık olduğu
yerlerde gerçekleştirilen işleme çağrı merkezi ses yalıtımı denir.
Çağrı merkezlerinde ses yalıtımı yapılmaması durumunda,
oluşacak ses kalabalığı ortamda çalışan kişileri rahatsız edip, iş verimlerini
düşürebilmektedir. Hatta hassas bilgiler risk altında olduğundan, bütçenize
zarar bile verebilir. Bu sebeple bir hacim akustiği türü
olarak bilinen çağrı merkezi ses yalıtımı yapılması son derece
önemlidir.
Çağrı merkezinizde ihtiyaçlarınıza ve sorunlarınıza
göre çağrı merkezi ses yalıtımı çözümlerini şimdi keşfedin.
Çağrı Merkezi Ses Yalıtımı İçin Hangi Malzemeler
Kullanılır?
Çağrı merkezlerinde, sesin emiliminin sağlanması, ses
kalabalıklığınıve yankıyı azaltmak amacıyla akustik kaplama malzemeleri
kullanılabilir. Aynı zamanda yan yana olan masalar arasındaki seslerin
birbirine karışmaması için, masalar arası separatör veya akustik
paravan tercih edilebilir. Çağrı merkezlerinde kullanılacak akustiği
uygulamak da oldukça kolay ve bütçenize zarar vermeyecek türdendir. Bu akustik
kaplama malzemeleri; yüzer tavan paneli, akustik sünger ya da akustik panel
olabilir. Akustik sünger ve akustik panel, yankının olduğu yere kolayca
uygulanmaktadır. Akustik sahne ayırıcılar, akustik eko kumaş paneller
genellikle sorunlarınızı çözmek için kullanılabilir.
Bu sayede çağrı merkeziyle konuşan müşterilerin dedikleri
daha iyi anlaşılır ve müşterilerin istekleri, tam anlamıyla karşılanabilir.
Eğer sesler yüksek olur ve birbirine karışırsa, müşteri verilen hizmetten
memnun kalmayabilir.Tüm bunlar olurken, çağrı merkezinizin tasarımı bozulacak
diye endişe etmenize de hiç gerek yok. Tamamen kendi zevkiniz ve ihtiyaçlarınız
doğrultusunda, akustik kaplama malzemelerini siparişi edebilirsiniz.
Zemin çağrı merkezi ses yalıtımı için akustik
halı, kauçuk halı gibi yöntemler kullanılmaktadır. Hangi yöntemin
kullanılacağı, çağrı merkezindeki sesin desibeline göre değişiklik
göstermektedir.
Yani anlayacağınız çağrı merkezleri için telefon görüşmeleri
gerçekleştirilen ortama ses yalıtımı yapmak son derece önemli, aynı zamanda
oldukça da kolay. Özellikle masa arası separatörler yardımıyla, sesler
birbirine karışmayacağından müşterilerinizle sağlıklı iletişim kurabilirsiniz.
Alternatif diğer akustik kaplamalar sayesinde de çağrı merkezindeki gereksiz
uğultu ve gürültünün önüne geçmiş olursunuz. Çağrı merkezinin ses yalıtımı
uygulamalarını gerçekleştirmemesi durumunda hassas bilgiler risk alacak ve
verimliliği düşürecek, bu da maddi kayıplara neden olacaktır. Düzgün bir ses
olmadan, zayıf iletişim ve çalışanların hayal kırıklığı sorun haline gelecektir.
Çağrı Merkezi Ses Yalıtımı Görüşmelerinizin Kalitesini
Artırır
Çağrı merkezi çalışanları telefonla iletişim sağlar, bu
nedenle masaların yakın olması ses sorunlarına neden olabilir. Çalışanlar
arasındaki bu ses sorunları, iş performansını doğrudan etkileyen faktörlerden
biridir. Çağrı merkezi ses yalıtımı çalışmaları bu tür problemleri gidermek
için tasarlanmıştır. Bu nedenle masanıza bölme veya ses emici süngerler
konulabilir veya çözümü onaylarsanız teknik ekibimiz doğrudan duvar, tavan ve
zeminlerde sıkı ses yalıtımı uygulamaları gerçekleştirebilir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder